Robotter fra Kawasaki Robot

Serviceaftale

Med en serviceaftale hos BILA Service er du sikret sikker drift døgnet rundt. Vi er fleksible i forbindelse med, at serviceeftersyn skal foregå nøje planlagt efter jeres produktion.

En serviceaftale hos BILA SERVICE er uden binding og omkostninger –


Serviceaftale:

  • Serviceberedskab til rådighed i normal åbningstid (Man - tor: 7.00 - 15.45, fre: 7.00 - 12.20)
  • Responstid ved driftsstop: max næste hverdag
  • Serviceinterval i forhold til jeres driftstid
  • Årligt sikkerhedseftersyn i henhold til lovgivning
  • Kundetilpasset serviceaftale - evt. med fast budget
  • Koordinering af næste besøg og varsel i god tid
  • Gennemgang af anlæg ud fra serviceskema tilpasset jeres virksomhed
  • Backup af software og servicehistorik
  • 15% rabat ift. kunder uden serviceaftale

Hotlineaftale (tillæg til serviceaftale):

  • Supportberedskab til rådighed døgnet rundt - 24/7- 365 dage om året
  • Kunder med hotlineaftale prioriteres højest og er altid sikret hurtig hjælp
  • Responstid: max. 1 time
  • Fjernopkobling til alle anlæg
  • Opkald og hurtig hjælp - Telefonsupport < 30 min. faktureres ikke
  • Vedligeholdelse af BILA VPN-forbindelse til jeres udstyr


I 90% af tilfældene kan vores erfarne teknikere afhjælpe problemet telefonisk - ellers rykker vi hurtigt ud.

BILAcare (tillæg til serviceaftale):

  • Udvidet aftale med hotline og årlig optimering af anlæg
  • En åben budgetkonto med fast månedlig ydelse
  • Kontoen reguleres en gang årligt ud fra faktiske omkostninger
  • Mulighed for udvalgte teknikere i planlagte intervaller
  • Garanti for ensartede serviceomkostninger

Vi tager aktivt ansvar for jeres anlægs produktivitet


Kontakt vores serviceafdeling for yderligere information, tilbud mm.

BILA serviceafdeling - 24/7 service